cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Schleten....

Kategori: Träning

image description

 

Det vart en fasta idag me! Åt middag runt halv sex sex igår, sen upp och tränade på morgonen (lågt socker innan så jag tog några valnötter) och åt frukost först vid tiosnåret. Har inte varit hungrig på hela dagen så "mellanmål/lunch" blev lite nötter, kaffe med grädde... Kompletterade med några skedar kokosmjölk en timme senare - jag åt mest för att sockret var lågt. Har tagit ytterst lite insulin så det är jag glad för! Middag intogs nu vid halv åtta åtta: dags för nästa fasta ;D

Så till träningen.... Imorse hjälpte inte EAAn: kände mig trött och riktigt sliten.

20min uppvärmningspromenad till IP,
800m "löpning"
WODen Annie (50 double unders, 50 situps - 40 double unders, 40 situps - 30 double unders, 30 situps - 20 double unders, 20 situps - 10 double unders, 10 situps)
400m löpning som avslutning                                                                                                                             20 min nedvarv hem
2 X 6-pack promise - missade en dag denna vecka så jag körde på två idag!

Men som sagt; schleten och ont här o var gjorde att prestationen var sådär. Funderar på att bara gå på CrossFit passen nästa vecka så att jag får vila litegrann - kan det vara en idé tro?

Aja, nu ere dags att baka lite knäckisar!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: