cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Trevlig fredagsmorgon

Kategori: Allmänt

 
Som jag skrev tidigare i veckan har jag ganska mycket på jobbet. Idag, fredag, visste jag att det skulle bli sent och imorrn lördag firar jag och Karln/Coach vår årsdag så jag skippar träningen.
DÄRFÖR gav jag mig ut på en liten joggingtur istället för den vanliga morgonpromenaden! Hade sovit konstigt så både huvudet och nacken värkte, men det fick inte hindra mig! Det roliga var - tänkte jag på nä jag sprang där i mörkret - att det här kunde jag aldrig föreställa mig att göra för 7-8 år sen.
På den tiden gick jag mina promenader och jag brukade möta en tjej som var ute och sprang och jag tänkte: "jag gillar att träna och promenera - men så långt som att springa på morgonen kommer jag aldrig att gå!" ;)
 
Körde en 6-pack när jag kom hem och avslutade det hela med en varm chokladproteindrink *mmmmmmmmm*
 
Bilden visar ett par träningsbrallor som jag e sugen på! Syster tipsade om dem och det var ett flertal på CrossFit-tävlingen som gick omkring med såna
 
 

Kommentarer

  • Sockerbiten säger:

    Å dom är så snygga dom byxorna! Skriv gärna en recension på dom om du skaffar :)

    Svar: Det ska jag :)
    Cissif

    2012-10-01 | 19:28:27
    Bloggadress: http://sockerbiten.myshowroom.se

Kommentera inlägget här: