cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Hemmaträning

Kategori: Träning

 
Var sen hem i torsdags och körde "Ivan the terrible" - som jag hittade på functionalfitness.se - hemma i vardagsrummet :D
 
Hopprep är inte aktuellt att svinga med på vårt fina golv, så jag simulerade hopprepshopp - utan rep ;)
 
Ivan the terrible
90sek single unders (singelhopp)
50 lunges (utfall)
50 push ups (armhävningar)
50 sit ups
90sek singel unders
40 lunges
40 push ups
40 sit ups
90sek single unders
...
så fortsätter man denna stege till man slutar på
90sek single unders
10 lunges
10 push ups
10 sit ups
 
Inte helt optimalt att köra utfall två dagar i rad kanske :P... Armhävningarna körde jag på knäna pga att jag ville få bort en del av belastningen från handleden - men jag körde "vanliga" alltså inte på knogarna: jag är på god väg tillbaka! :D (tilläggas ska att jag hade träningsvärk i bröstet sedan tisdagspasset *HAHA*)
Rocken strömmade ut ur högtalarna och jag kände mig faktiskt peppad! Var rejält omotiverad på vägen hem...
 
Älskade Karln <3 fixade Champinjonsoppa som jag njöt av till middag
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: