cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Måndag och träning!

Kategori: Träning

 
Kära T <3 på klubben hjälpe mig med nedan WOD: hon hade en axelskada för ett tag sedan och komponerade lite egna pass som funkade för henne - vilka jag nu får ta del av :D
 
3 varv av
800 m löpning
50 back extensions (rygglyft)
50 sit ups
 
Jag hade ont i skallen och var frusen när jag kom hem från jobbet, men jag kunde ju inte börja veckan med att inte träna! Dessutom resonerade jag som så att huvudvärken ofta släpper när jag tränar så det var bara att köra på - inga ursäkter!
 
jag körde på IP hemma - iskallt att gå utanför dörren, men blev varm ganska snart ;) - och avslutade med att springa upp och ner för 156 trappsteg innan jag begav mig hemåt.
Körde även en 6-pack hemma i vardagsrummet som pricken över i!
 
Den här veckan är kylen och frysen tom, bortsett från ägg, avocado, bacon, smör, ost och lite sånt och jag har dessutom mycket på jobbet så det blir ingen matlagning av.
Jag gillar att laga mat, men det är ganska skönt att kunna koncentrera sig bara på träningen och sen koppla av innan läggdags...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: