cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Håller med!

Kategori: Allmänt

 
Visst vill jag bygga muskler OCKSÅ, men är hälsan ju nummer ett! Gårdagens Metro nämnde bl.a CrossFit som träningsform när vi vill ägna kortare tid åt träningen, men samtidigt få ut så mycket som möjligt av den - instämmer :)
 
MIN träning bestod igår av
Jogging i slingan hemma
10 tabata sprinter 
(hemma) totalt 16 tabata av
Plankan
Armhävningar (!) på knogarna och knäna - ville inte riskera att göra mig illa i handleden så jag går ut försiktigt med belastningen
 
Det här citatet nedan håller jag med Paolo Roberto om: "Det som är grejen med träning är att man ska leva hälsosamt och det är jätteviktigt nu med alla konstiga kostdebatter vi har som den med LCHF" - jag tycker också att "debatten" om LCHF - naturlig mat som vi håller oss friska och starka av - är konstig! You go Roberto! ;D
 
 
Ha en bra dag, ikväll blire träning på gymmet med syster
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: