cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Lill-lördagsmiddag!

Kategori: LCHF min mat

Efter passet mötte jag upp Coach som hade inhandlat en massa goda ostar på Gamla Amsterdam :)

Jag körde mitt 6-pack och sedan stack vi iväg till närmaste charkdisk (COOP) och fick tag på lite gott "cold cuts" - så himlarns mycket bättre när det är precis färskt och nyskuret :)

Jag hade inhandlat ett rosévin (ekologiskt ;D) på lunchen så det vart en superlyxig middag!

 

 

Imorrn ska jag ta med mina supersöta brorssöner på lite utflykt! Första gången jag umgås med dem utan att mamma och pappa är med :S.

Jag ska stå för lunchen och tänkte satsa på grillad korv med bröd - men inte vilket bröd som helst! Jag vill ju undvika gluten - och helst att min omgivning gör detsamma - därför tänker jag inte ens överväga att köpa färdigt och därmed bidra till konsumtion av något jag själv aldrig skulle stoppa i mig..... Särskilt inte tiill mina nära och kära.

Tänkte baka eget nu ikväll och hoppas på att det blir bra! Återkommer under morgondagen med resultatet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: