cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

jag. hatar. fran

Kategori: Träning

Typ... Fick ångestkänslor när jag vaknade imorse och läste vad det var för WOD som stod på schemat: FRAN.

Det är CrossFitens bänkpress har jag fått lära mig - man vill genomföra denna på så kort tid som möjligt.

Jag lovar: det är värre än det ser ut! ;)

 

21-15-9 av

Thrusters (40 kg för killar, 30 kg för tjejer)

Pull ups

 

Här en video.

 

Jag har dock fått problem med min handled och kan inte vinkla handen korrekt för thrusters: fick köra samma antal kettlebell swings istället

 

Satt hela vägen från jobbet till träningen och övervägde att träna något annat istället... Till och med när jag kom fram till klubben var jag tveksam. Men jag kom på bättre tankar och gjorde det faktiskt - inte "orginalet" men ändock samma princip.

 

Jag är glad att jag gjorde FRAN idag: kanske lite mindre nervös nästa gång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: