cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Besviken

Kategori: Träning

Jag är så j*vla besviken på mig själv och min insats på träningen idag..... Jag blev slut efter, men jag kunde ha gjort mer, satsat mer... Och de där nedra marklyften: fattar inte att det ska vara så svårt!!

Funderar på att lägga in teknikövning på marklyft på torsdag; behöver nöta och öka vikten....

Så har jag bestämt att jag ska göra om dagens WOD nån gång; förhoppningsvis ganska snart. Som tur är har man en fantastisk syster och en underbar Coach som stöttar, tröstar och peppar - tack till er <3 :)

 

WOD, for time:
3 rounds of
180m sprint
8 Dead lift (100/80)

 

2 rounds of

20 Burpees
7 Push Jerk 60/40

 

1 round of
30 DU
6 Hang power clean 60/40

 

Jag har också kommit fram till att jag nog måste börja ta tag i det här med min handled; känns inget kul att behöva byta ut en massa övningar bara för att man har ont: särskilt inte när det är saker jag behöver träna på! Det kommer nog inte att gå över av sig själv är jag rädd.

 

Handleden i kombination med att jag sovit för lite på sistone (5-6 timmar/natt) kan vara en bidragande orsak till mina urusla prestationer.

 

Jaja; det är en ny dag imorgon! Nya möjligheter och nya chanser att få en revansch - så det är nog bäst att jag går och lägger mig nu..

 

Gonatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: