cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Kvitto! :D

Kategori: Träning

 
 
Ja, när händerna tagit stryk av pullups; då känns det som att man fått ett kvitto på att träningen gått bra! - I alla fall över förväntan :)
 
Jag har haft lite Ågren hela dagen över träningen: inte för att passet skulle vara exceptionellt jobbigt, utan för att vara tillbaka och träna på klubben efter 1,5 veckas bortavaro! Och för att jag var lite nervös över hur prestationen skulle vara... Till och med på vägen TILL träningen var jag så "nervös" att jag överlade med mig själv om jag skulle träna på egen hand - larvigt va??
Men det gjorde jag inte och jag är så enormt jäkla skitglad för det! :) All pepp och stöd och hjälp man får från alla runtomkring gör verkligen att man orkar ge det där lilla extra
Till skillnad från när man ska träna själv på gymmet: där har man ingen som riktigt vaktar vid tunga lyft eller hjälper en med tekniken...
 
Vad var det för pass då, som jag är så lyrisk över? Jo;
SWOD (strength Workout Of the Day)
Front squats 3-3-3-1-1-1
Så tungt som möjligt och öka vikten ytterligare på 1:orna
 
Därefter, AMRAP 12min av
7 HSPU (jag fick dock köra vanliga axelpressar pga min handled)
7 Pullups 
 
Kände att jag var värd middag i solen på balkongen efter idag :) 
 
Ser fram emot morgondagens träning!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: