cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Fredagen den 13:e

Kategori: Träning

 

Avslutade veckan på klubben; fredagstrött som jag var försökte jag nästan komma på ursäkter till att slippa dagens pass *hehe*. Men molnen sprack upp efter ett intensivt åskoväder och jag kom på bättre tankar!

SWOD

Deadift (marklyft) där man ska öka på vikten ju färre repetitioner man kör: 5-5-3-3-1-1

WOD


13 varv av:

13 wallballs (5kg medicinboll)

13 situps

Totala antalet av varje övning var alltså 169..... Aldrig gjort så många wallballs under en och samma WOD! Som tur var räknade jag inte ut det innan passet ;)

 

Idag lördag har jag lite begränsat med tid (sommarens andra bröllop) så det blir en uppvärmning i form av cykling till gymmet där jag ska öva teknik/styrka på Squat Snatches och OHSQ. Eventuellt kanske jag hinner med en 6-pack, får se

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: