cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Träningsmoralen flög sin kos...

Kategori: Allmänt

 
Igår tycker jag att jag hade en giltig anledning till att inte träna, det vart en långpromenad istället, men idag vette fanken.
Såg verkligen fram emot att köra på klubben igen, men så hände nåt efter halva dagen och det sket sig verkligen...
Har hört nånstans att det tar 21 dagar att bygga upp en bra vana/rutin, men tre dagar att bryta den - oavsett hur länge denna vana har suttit i.
Min sabbades rejält när jag blev sjuk förra veckan :P
Det dåliga samvetet gjorde sig påmint ytterligare när jag såg den här bilden.
 
Behöver lite pepping nu inför morgondagen!! Jag SKA träna på klubben och jag VET att jag kommer att må som en prinsessa efteråt - det svåra sitter i att verkligen komma iväg. 
Nån som har lite tips att dela med sig av? Hur man tar sig i kragen? ;) Kanske ska ladda hem lite fler såna här bilder.. .Titta lite extra på mina inspo-bilder här och här och HÄR kanske...
 
Aja, till dess får jag klara mig på Svenska Hoollywoodfruar *hehe*

Kommentarer

  • ylva säger:

    Stå bara helt stilla dra upp smilbanden så långt det bara går och håll kvar tänkt vad skönt samtidigt, vips! träningen går som smort!

    Svar: Ja, haha - om man kommer iväg TILL träningen så! ;) Tack för tipset annars :)
    Cissif

    2012-08-23 | 21:29:52
    Bloggadress: http://cissif.logg.se
  • ylva säger:

    he he så synd at du inte kunde prova!

    2012-08-27 | 21:30:13
    Bloggadress: http://cissif.logg.se
  • ylva säger:

    Lycka till i fortsättningen - vet att du måste stå över vid/efter operationen!

    Svar: Ja... Det kommer att bli en pärs! ;/
    Cissif

    2012-08-27 | 21:34:16
    Bloggadress: http://cissif.logg.se

Kommentera inlägget här: