cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Lite inspiration efter dagens CrossFit-pass!

Kategori: Träning

Precis; jag behöver lite inspiration... Min brist på teknik när det kommer till Double unders håller i sig och min handled sabbade vikten på dagens thrusters - det var jobbigt men jag hade gärna tagit lite tyngre!

Det här gjorde vi i alla fall:

 

På tid

250 Double unders

50 Thrusters (20/15kg)

30 Pull ups

 

Nåt positivt var i alla fall att jag fick pepping mot slutet av passet och till och med lite beröm för att jag har utvecklats på pull ups *glad* Alltså: det VAR verkligen jobbigt och jag känner att benen kommer att vara grymt stela imorrn!

 

Rundade av träningen med 8 min 6-pack hemma medan Coach gjorde iordning middagen som vi hade lagat igårkväll ;) - man måste ju förbereda mat när man vet att det blir en sen träning! *hehe*

 

 

Inspiration! <3

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: