cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Roligt!

Kategori: Allmänt

Jättekul med all respons och alla reaktioner jag har fått kring mitt inlägg En släng av diabetes :)
Jag har fått många personliga historier och ren fakta om hur bra folk har börjat må genom att ändra sin kost - toppenroligt!
Dessutom har mitt inlägg blivit omnämnt på Mats Lindgrens blogg! :D - Mats som förövrigt har uppnått stora hälsovinster med LCHF och även skrivit en bok i ämnet (sugen på att beställa efter att ha läst om den)
 
Nähäpp; nu är det dags för lite (koffeinfritt) kaffe!
 
 
 
Ha en bra!
 
 

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Finns det "espresso"koffeinfritt?? jag har köpt snabbkaffet du brukar använda, har gevalia brygg också men snabbkaffet är godare... var fick du tag på koffeinfritt espresso?

    Svar: Jag har köpt det på Bönor och Blad - en silvrig förpackning som det står "Decaf" på. Tror till och med att de har två olika sorter :)
    Cissif

    2012-08-07 | 10:59:10

Kommentera inlägget här: