cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Är det ett skämt eller??

Kategori: Min diabetes

 
Kan inte sommarvärmen och solen komma när jag blir sjuk?? 
Började ju känna av halsen i måndags, i tisdags gick jag hem tidigare och igår, onsdag, var jag hemma hela dagen. Liksom idag torsdag. 
Tydligen är det många som har ont i halsen/halsfluss nu så det är väl något som går... 
Det värsta, utöver att man inte kan njuta av de fantastiskt fina dagarna, är att träningen uteblir :P. Längtar nåt enormt till att få röra på mig och gärna köra CrossFit! Ska försöka mig på en kortare promenad idag och hade gärna tränat redan imorgon, men det senare kan jag nog glömma.
 
Något som jag däremot är förundrad över, är att mina blodsockervärden inte alls har speglat mitt nuvarande "hälsotillstånd" - jag brukar alltid få väldigt höga värden när jag blir sjuk, men nu har det varit nästintill normalt! 
 
Startade denna morgon med en perfekt förkylningskur: skvallertidningar och Bullet Coffee :D (tidningarna försåg min Karl <3 mig med - den ängeln)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: