cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Lite bilder :)

Kategori: Allmänt

Lite bilder från resan än så länge: poolen utanför hotellet, gamla stan som vi promenerade i ett par timmar idag och en mixkebabtallrik - som den SKA se ut. Supergod :)

Teknikträning har det blivit mindre av då gymmet här saknar skivstänger (vilket jag behöver öva mest på), men jag har kört en liten wod varje dag. Ikväll blir det dock bara 2 x 6-pack pga att jag inte körde det häromdagen: lite vila unnar jag mig också! Blir bara några promenader om dagarna...

Angående kaffe så har jag verkligen märkt på mina värden när druckit med koffein och utan: de stiger men konstigt nog inte med detsamma - det dröjer ett par timmar... Det koffeinfria kaffet har varit ganska äckligt och det är anledningen till att jag ibland tagit vanligt :/

Nåja, imorrn bär det av hem igen och de här dagarna har varit supersköna med all avkoppling :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: