cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Vetegräs - utvärdering

Kategori: Hälsa

 
 

Hur det gick med vetegräset och dess påstådda effekter? Ja... Det kan man undra! Det är ett par veckor sedan jag tog de sista teskedarna och om jag ska vara ärlig så känner jag ingen skillnad.

I och för sig kanske man behöver använda det under en längre period för att man ska märka av det, men det borde kännas efter bara en burk: vad är det annars för mening? Man fortsätter ju knappast att handla det om man inte får ut något meddetsamma.

 

 

Något jag däremot är lite nyfiken på är att testa Magnesium; jag har läst att det ska vara bra mot kramper mm som man kan få i vaderna. På sista tiden har jag väldigt lätt blivit slut i benen - både låren och vaderna... Ska läsa lite mer och skriva om det här!

Kommentarer

  • Camilla säger:

    vad skulle vetegräset vara bra för?

    Svar: Det här hittade jag om Vetegräset: http://basbalans.se/
    Cissif

    2012-06-26 | 08:32:48

Kommentera inlägget här: