cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Back in business

Kategori: Allmänt




 
...nåja; inte helt kanske, men jag kan använda handen någorlunda i alla fall... 
 
Från det att jag registerade mig i kassan på läkarmottagningen till dess att jag var påklädd och klar tog det ca 55 minuter! Rekord ;)
Jag fick ligga ner under ingreppet och sköterskan hängde för ett skynke för armen så att jag i alla fall skulle slippa se när de skar och karvade i mig *hehe*.
Det värsta under hela operationen var nog att de hade stoppat blodet så hårt i överarmen att mina fingrar började värka och bli alldeles iskalla, men eftersom att processen gick så fort var det helt ok!
 
När bedövningen började släppa ordentligt framåt sena eftermiddagen så värkte det rejält mycket, men kommande dagar har det mest ömmat och jag har fått gå omkring med armen i högläge 24/7.
Igårkväll, måndag, tog jag bort bandaget och det var sannerligen ingen trevlig syn: tror att ärret kommer att bli ganska fult.. Vågar dock inte lägga upp någon bild än; ser ganska osmakligt ut och jag vet inte hur kräsmagade folk är ;D
 
Jag har kunnat laga mat i viss mån, men när det krävs två händer har Karln/Coach fått bistå ;)
Det kommer lite bilder och recept framöver!
 
Nä, nu börjar det bli jobbigt att skriva... Ses!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: