cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Söndag wrap up

Kategori: LCHF min mat

Sååå.. Hur var söndagen då? Jag hade bakat en pecannötpaj med tillhörande vaniljcreme - mixtrat med lite olika recept och voilá: de flesta på mormors födelsedagsfika tyckte min LCHF-variant var bra :)
Min bästa recensent är dock karln min: han är kräsen så det står härliga till! Tycker han att det jag lagar/bakar är bra så är det ofta det ;D

Fotot är dagens middag: helstekt kyckling i ugn med ugnsbakade grönsaker och fördigköpt - ve och fasa! ;) - beasås.
Planen var att avnjuta måltiden till en film, men den var så värdelöst dålig att det inte gick att titta klart...

En dag utan kaffe funkade finfint! Men jag var bra sugen på en kopp när alla satt och surplade...

Den här dagen är snart till ända men jag ser fram emot en morgondag utan koffein - fortsätter med experimentet - med crossfit och ytterligare en 60-day abs workout!

Natti

Kommentarer

  • Manuela säger:

    Mmmmm ser gott ut!!!

    2012-04-16 | 07:37:32

Kommentera inlägget här: