cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Mitt 6-pack gym

Kategori: Träning





Japp, såhär ser det alltså ut: mitt hemmagym för 6-pack promise/60-day project. Efter dagens pass har jag klarat av 50% :)

Till en början behövdes enbart en matta, sen tillkom pilatesbollen/physioball och igår började jag med gummiband! - Tur att man har införskaffat de här grejerna genom årens lopp: annars hade appen blivit något dyrare än bara 7 spänn ;). Man kan ju förvisso göra den här träningen på något gym, men kanske inte alltid man har tillgång till det.

Det jag tycker är kul med övningarna är att det varierar och är i stort sett olika varje dag - dessutom gör man dem under hög intensitet på ganska kort tid: 30-60 sek per övning. Påminner om CrossFit-upplägget!

 

Bortsett från ovan så blir det nog en vilodag idag - en och annan promenad kanske, men jag känner mig väldigt överansträngd i skenbenet så det blir till att ta det lite lugnt :/

 

Nu: jobba!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: