cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Tvärvändning

Kategori: Min diabetes

           
 
Skrev ju igår morse om att mina värden under onsdagen var bedrövliga och gjorde att jag mådde dåligt hela dagen och inte kunde träna: igår vände ALLT.
Jag började i förrgår med att justera tiderna vid vilka jag tar mitt långtidsverkande (med tanke på semestern och att jag går upp senare) och igår såg jag till att verkligen varva ner och sluta stressa upp för småsaker.
Det fungerade! :D
Jag promenerade med lätta fötter - i solen och till musik ;) - till gymmet, körde mitt pass (som var suuuupertungt, framförallt för underarmarna) avslutade med en 6-pack och svävade hem igen!
Sockret var som vanligt högt efter, men jag fick ner det och det låg lågt resterande del av dagen - mot kvällen till och med lite FÖR lågt vid något tillfälle... Happy happy! 
 
Förmiddagens träning (från klubbens kvällsträning) bjuder på följande:
SWOD
5-5-5-3-3-1
(öka på vikten för varje minskat antal reps)
 
WOD
10-8-6-4-2 på tid av
 
Ser fram emot det! Och så ska jag göra mitt andra besök på Amy's i Fridhemsplan: testa hennes American Chili
 
Ha en bra! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: