cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Aftonens träning

Kategori: Träning

 
 
Ingen idé att köpa träningskort på klubben än i och med operationen, men jag hade ett klipp kvar på kortet som  jag köpte på gymmet hemma.
Träningen fick då bestå av en SWOD och en WOD
 
Marklyft
5-5-3-3-1-1-1
 
Tappar ryggen hela tiden och har ganska svårt för tekniken ännu. Coach försökte komma med tips men stackarn hade ju sin träning att ägna sig åt också! Tog till mig en del av det han hann delge och det kändes något bättre, men jag har liksom stannat upp i vikterna.... Nån som kan hjälpa? :(
 
Så till WOD:en
5 varv av
20 Russian twists
20 Russian swings
20 Around the world
 
Gjorde det här passet för 2 månader sen och övningarna finns beskrivna här
 
Natti natti!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Terese P säger:

    Ja men hallå! Jag kan ju coacha marklyft! Säg till bara så hjälper jag dig.

    Svar: Det får du gärna göra! Kan nog behöva tips från olika personer som ser alla olika fel och kan komma med varierade tips :)
    Cissif

    2012-08-28 | 10:09:27

Kommentera inlägget här: