cissif

Diabetes/CrossFit/LCHF

Tillskott, tillskott, tillskott....

Kategori: Träning

 
Japp, såhär ser det ut: min pre-första-måltiden. Det är Magnesium, omega-3 och D-vitamin! Får vi se om magnesiumet gör någon skillnad...Just det här är en blandning av kalcium och magnesium och jag köpte Great Earth om jag hade hört om.
 
Det vart ingen träning på klubben igår: vi var bortbjudna på middag till Coach's syster med familj, så jag körde ett pass hemma vid IP istället. Dagens på klubben var trappintervaller, och jag kände för att köra något liknande så att det ska passa med resten av programeringen denna vecka.
 
Jag var totalt omotiverad och hade huvud- och nackvärk när det väl var dags att ge sig ut... Typiskt... Jag funderade, till och med när jag väl fått på mig kläderna och kommit utanför dörren, på att skita i det och träna någon annan dag. Dock finns det inte så många dagar att välja på denna vecka, dessutom hade jag redag tagit EAA och jag resonerade som så att "jag vill ju förtjäna att äta grillat ikväll".
Sagt och gjort; jag tog mig till IP och körde följande
4 varv av:
400m löpning
336 trappsteg (enkel väg; man ska ju ner alla stegen också ;D)
 
Huvudvärken var värre efteråt, men nu hade jag ju i alla fall tränat! När jag var klar var klockan så pass mycket att jag inte hann nåt mer; inte ens stretcha :S
 
Himlarns smaskigt med grillat och jag kunde äta med någorlunda gott samvete *hehe*
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: